Sunday, February 6, 2011

Så koselig!

En av mine faste følgere har gitt meg en kjempefin award syns jeg :D Nemlig ROSESOMMERI tillegg sa hun så utrolige pene ting om bloggen min, og Vinnord! Tusen tusen takk!!!!

(source) Jeg vil ha sånn portal!

Her på Vinnord så livet sin gang denne helgen også. Jeg har vært i 30års lag, vært mye i stallen, og hjulpet mamma litt, siden hun på lørdag tok en uelegant piruett på isen, falt, og knakk ankelen! Gips og det hele... nå freser hun rundt i huset i rullestol fra andre verdenskrig (tror jeg.... gammel er den iallfall)... Og bare sånn for å ha sagt det... mamma har maur i rompa! Så hvordan hun skal overleve 6 uker på baken...det lurer vi alle på... spesielt føler jeg nok litt med pappa...

Men stakkars mamma... maks uflaks altså... hun er iallfall oppe å går igjen når våren kommer :D(source) nydelig inspirasjon til gangen min, som er under oppussing.

(source) nydelig vintage equestrian... en av mine favoritt stiler om dagen... mulig fordi jeng tenker oppussing av gangen... nesten hele tiden!

Jeg har forøvrig enda ikke vann... så det går fortsatt i snøsmelting på ovnen... kanskje jeg kan få vasket opp i dag? :D Og smelter jeg nok snø...kommer våren tidlig da?

Ha en superduper søndagskveld alle sammen!

4 comments:

GundaM said...

huff da, føler med moren din stakkars.seks uker på rompa, da hadde jeg nok surna ja der er sikkert.
gleder meg til å se den gangen din,vedder på det blir bra!!! driver på der ute selv faktisk . Opp pussinga av badet har bitt på seg og vokser innover resten av huset.... æsj, hater pusse opp jeg da ;(

kos dæ videre på Vinnord ;)

-Sanna- said...

Så du har ikke fått vannet igjen enda?
Nei, det er vel prisen du må betale for å bo der du bor. Sånn hadde vi det også da vi bodde på gården vi hadde. (nå er det neste generasjon som bor der). Vi hadde brønn og det har kanskje du og? I allefall gamle og uisolerte rør....
Men koslig har du det. Og deilige dyr har du. Savner mine når jeg leser bloggen din. Og det er kjempekoselig.
Å lese, mener jeg.
Hilsen fra Hardanger !

Datt said...

You do have a Cherry on top!! ;)

Monica Helén said...

Enda ikke noe vann...? Så kjedelig!!! :(

Men smelt alt som er i hagen du, så blir det vår hos deg..=) Hihi=)

Nydelig den stilen du tenker på til gangen!

Stakkars mammaen din..:(