Thursday, December 23, 2010

Kvelden før kvelden...

Har jeg alt under kontrol? Overhodet ikke... joda alle gavene er kjøpt inn, for lengst! Men maten... den hadde jeg glemt bort! Og jeg jobber til sent på kveld i dag, og i går... og imorgen... Men pausen min på jobb vil gå med til handling i reserfart... så nå glemmer jeg vel en hel masse o.O Uhm... ja ja... vi får ta det som det kommer. Ikke noe annet å gjøre!!! :)(inspirasjonsbilde fra ?)

I kveld skal jeg pakke inn de siste gavene, pakke alt ned i poser for å ta med meg til mamma imorgen. Jeg skal finne frem jule-kjolen og drikke gløgg! Og jeg skal se denne:



på youtube... fordi jeg ikke er hjemme tidsnok. Må innom en drøss med folk :D Og levere ut gaver!

Sånn er det bare...

imorgen skal jeg og jobbe, men kose meg aller mest! Gleder meg til søster'n kommer hjem!

3 comments:

Ramme Alvor said...

Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen og takke for kjekke kommentar på bloggen min i året som gjekk!

Klem!

Carina Dale said...

Tusen takk for hilsen. Jeg vil også ønske deg og dine en riktig God Jul! Kos dere masse!!

Klem fra Carina

Monica Helén said...

Ja, noe må man jo glemme..=)
Håper du hadde det toppers!! =)