Sunday, December 19, 2010

Juleinspirasjon

(from Country Living)

I morgen skal jeg prøve å få tatt noen respektable bilder her på Vinnord, slik at dere kan få ett inblikk i julepyntet hus! :) For i dag har jeg og mamma vært vaske-tornardoer her! Treet er kommet på plassen sin, og står nå der og glitrer i hjørnet! Det synges julesanger på radio'en og julegrøten er intatt! Det er JUL på Vinnord nå... deilig er det!Så er det bare å håpe at min kjære søster Eva kommer seg hjem til jul. Det er jo litt snø-kaos i England om dagen. Huffameg... får håpe alt er iorden til tirsdagen igjen! Ellers må hun kanskje haike med sleden til Nissen?

Imens kan jeg by på deilige bilder sprekkfulle av inspirasjon!
(de er samlet over flere år, og hvor de er fra vet jeg ikke... )


Elsker disse fjær-trærne. Hadde jeg hatt mer hvit-shabby stil hos meg ville de definitivt blitt kopiert! (bilde fra Country Living)

Enkelt, rent og bare vakkert!
Egentlig... liker jeg IKKE hvite, falske juletrær... men dette passet inn. Bildet i seg selv er lekkert! Og utrolig bra komponert!

Jeg digger digger digger julekuler... OVERALT!
Deilig, frodig amerikansk... og me like it! Jeg er nok litt for den frodige, glittrende, røde og varme julen...
Men den kjølige julen er ikke ille den heller :)
Disse er så kule... i år har jeg laget to... men jeg glemmer jo alltid å finne kongler på høsten da... sukk...Fordi det ikke bare er meg som liker turkis & rødt til jul!!! :)
Er ikke den gamle bestemoren helt fantastisk?!Dette er ikke heeelt jul for meg. Men sånn kunne jeg hatt det hele vinteren i stedet for! Og SJEKK den kommoden!!! *vil ha*

Nordisk... rødt og hvitt... knallfint! Bare ikke hos meg!
DISSE tror jeg hadde gjort seg hos mamma!!! Liker de!
Dette er såååå søtt!!!
Hvitt og rødt!!! Bare JUL!
God jul alle sammen!!!

2 comments:

Mitt hvite hus said...

God morgen


her var det masse masse inspirasjon må jeg si...


mange fine julehjem...

håper at familien kan samles ..

ønsker deg en fin uke mot jul

Klemmer 0))

Monica Helén said...

Masse herlige bilder...=)