Thursday, November 25, 2010

En så derre ønskeliste!

Julen nærmer seg... og siden jeg har hatt en drittdag... så lager jeg ønskeliste fra norske web-shopper den gangen :)

Klikk på bildene for å komme til de respektive butikkene :)
Nydelig heklet pute :) Som passer perfekt i sofaen min! *jatakk*

Nå som jeg har ny sofa, trenger jeg rett og slett nye puter! Myke pakker på ønskelisten :D
Denne rammen har jeg siklet på.... LENGE!!! :) Elsker fargen og patinaen!!!
Jeg elsker emaljeskilt :) jepp! never get enough!

I tillegg ønsker jeg meg ett brunt saueskinn... :) Og sauseskinnstøfler.... og hvite, heklede brikker... og en drøss engelske bøker! For jeg er jo bokorm, så spørs det om nissen leser bloggen min da!

Gleder meg litt til jul nå. Være sammen med familien, kose seg... gavene i seg selv er ikke så viktig for meg. Men jeg elsker å gi bort... og joda...jeg elsker å få også :) hi hi!

4 comments:

Mitt hvite hus said...

Heisan på deg..

så masse fint på ønske lista di...
HM...kremt ..ja min liste er også lang..

Liket også denne rammen...s er de har noen på Home and Cottage også.. men vet ikke prisen på de...

Ja puter er alltid kjærkomment... begynner å få en del av de..

håper du får mange av dine ønsker oppfyllt...

ha en fin dag =))

klemmer 0)

Elisabeths Borg said...

Mange fine ønsker. Jeg likte veldig godt pute nr 3 og rammen. Veldig fine saker. takk for tipsene.

Ha en flott helg

Barbros lille verden said...

Hei du!
Så fine ting du ønsker deg :)
Og så stilig med svibel i tepotta!!
Tusen takk for koselige hilsener fra deg :) God helg!
Klem fra Barbro

Monica Helén said...

Fiiin ønskeliste... kunne bare kopiert den jeg, hehe..=)
Fordi jeg har så dårlig interiørfantasi mener jeg. Jeg hadde nok bare laget masse gadgets på ønskelisten min.. hihii....