Tuesday, August 31, 2010

Frosken & Stua! (the Frog & Livingroom)

Froskenålen min kom i posten i dag :) Kjøpt den på Etsy selvsagt :) Den er ganske stor, og gjør seg like fint som en liten detalj i interiøret, som på klærne :) Syns den er knall-søt!

My frog pin arrived in the mail today :) Bought it on etsy of course :) It's pretty large, and makes a good accent in the interior, as well as look stunning on my clothes :) I think it is super cute!





Ellers har stuen fått en ny "vri"... det vil si, jeg har bare flyttet rundt på litt pynt... noen ganger må det bare flyttes litt på. Jeg elsker Botanica Curiosa stilen... :) Og liker at det ser litt sånn "viktoriansk veksthus" ut... :)

Other than that, the living room has a new flavour to it. Well, really I have just moved around decor...sometimes you just need to. I love the Botanica Curiosa style... :) And love it when it looks rather "Victorian Greenhouse" in my house :)

Jeg nyter disse tidlige høstdagene :) Og jeg er aldeles ikke en av de som klamrer meg til sommeren... men lengter heller til en lang og fantastisk høst :)

I just love these early autumn days :) I am so not one of those who cling on to the last straw of summer... but rather long for a long and wonderful autumn :)

Til helgen er det loppis igjen... Hurra! Noen av funnene mine ser dere på bildene over ;) Men ikke alt...

This weekend, it's a nother fleamarket. Hurray! Some of my finds from last time are in the pics above. But not all of it!

5 comments:

NIB said...

Hihi - en kjekk liten "hekseprins":) Lykke til på loppis i helgen!

La luz del norte said...

Så fin frosk! :) Herlig! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Rammene har jeg enten fått (!) eller kjøpt for en slikk og ingenting på loppiser. De uten glass og plate, tenkte jeg kanskje å få satt istand sånn at jeg kan bruke dem også.

Ønsker deg en god helg!

mvh Solrosa

Ramme Alvor said...

Den var orginal. Vert det prins av slikt? :) Herleg blogg du her, herleg!!!

Unknown said...

Så herlig liten prins da! ;)
Skjønn var den!
Håper du finner noen skatter på loppis ;)
Flott blogg du har!♥
En herlig helg ønskes,
klem fra meg - Anki

Monica Helén said...

Også har vi meg da, som ALDRI endrer noen ting, hehe... Kjedelig.. Men har jo litt lyst nå da..=)

Flotte ting du har pyntet med, både det gamle og det nye=)