Saturday, June 12, 2010

Nytt familiemedlem

Da har jeg fått meg nytt barn... I natt ble det første føllet mitt født. Jeg fikk ikke vært med, det skjedde visst i all hemmelighet i nattens mulm og mørke... men jeg fikk vite det tidlig i dag og da ble det til at jeg løp så fort jeg kunne fra utdrikkningslaget jeg var på til bilen, og vrooom i stallen. Beklager Cecilie og alle dere andre. Håper dere hadde det knall :)

Som dere ser er hun allerede full av fart, enda hun bare er noen timer gammel!
Jeg er ikke HEEELT bombesikker på hva frøkna skal hete, men noen forslag er Jahrs Midsummer Pixie, eller Jahrs Primadonna Pixie... eventuelt Fearyflight... nja... jeg må nok, sove på det, tygge på det og tenke på det!!! Hun er iallfall helskjønn!!!
Hun er rød i fargen, med fire hvite sokker av uant lengde, og ett noe spesilt bless. Hun har også hvite stikkelhår langs ryggraden :)

Hun er en Welsh Sec C (Cob Type), av hingsten Marcello (Welsh D) og hoppa Lanners Daisy May (Welsh A). Hun er veeeldig liten nå, siden hun har en liten mor, men blir nok større enn mor til slutt... får en tro!

Jeg fikk "velkommen til verden" kurv av søsteren min. Med ROSA blomster, rosa hårstrikker, epler til ponnimamman, gulerøtter og babygulerøtter :D :D :D Eva er så morsom og søt!
Sånn... dere får nok høre masse om dette lille knøttet fremover... stålsett dere! hi hi... Hun har vært svæææært etterlengtet!!! I mange mange mnd...

3 comments:

Anonymous said...

Gratulere så mye ;) hun ser da smell vakker ut :) kos dere å lykke lykke til :)

klem laila

www.bolstadgard.dk

Anonymous said...

Ny blogg jo, Trine! Og ikke minst; gratulerer med føllet :-) Finnes vel knapt vakrere skapning :-)Skal bli moro å høre/lese om føllet fremover. Ønsker deg lykke til :-)

Klemmer fra (permisjons)Stine

Frøydis said...

Gratulerer med familieforøkelse! ^^