Friday, April 23, 2010

Award :D


Det hender jeg får en award i ny og ne... må innrømme at jeg ikke poster alle :s Jeg er litt glemsk, rett og slett... men nu har jeg da altså fått en pokal av Fru K. på Skogland. Reglene for denne lille pass-it-on awarden er:
Kopier awarden til bloggen dinLink til den personen som ga deg awarden
Fortell 7 interessante fakta om deg selv
Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til
Link til deres blogger
Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.


7 utrolig spennende fakta om meg...jaha ja...

- Jeg leser *alltid* en bok. Kan ikke huske sist jeg ikke var i gang med en.
- Har bodd i USA, Skottland og tilogmed bittelitt i Tyskland
- Jeg er 1/4 Tysk :)
- Jeg solgte en bok til Ralph Finnes (voldermort i Harry Potter Filmene) en gang
- Tror det finnes underjordiske :) Alver og små gnomer og slikt :)
- Er en kjempestor kløne...
- Var med i filmen "De Usynlige" som statist, du kan se meg i kirken under nattverden :) Første og eneste gang jeg kommer til å gjøre det ;)



Sender denne awarden videre til 7 blogger jeg leser en del :)

Gunda M
Husfruas Memoarer
Monique
Sommerfugl
Blafrebloggen
Låvebutikken
Min Morfars Hus

Så får de velge selv om de vil sende den videre :)

Ha en flott helg... jeg skal jobbe... og på søndag blir det tur i Vikingskipet på Hamar... hurra!
Fotografiene er detaljer fra huset mitt, sett gjennom kameralinsen til Mille :) Tusen takk vennen!

2 comments:

GundaM said...

Oj, nydelige bilder! Spesielt det med planta iburet ;))

Tusen,tusen takk for award, den setter jeg pris på av deg!!!

Liker du å lese ja, har du lest Jette Kaarsbøl? Den lukkede bok?Har gått i 7 år og ventet på ny bok av henne og nå er den her så jeg i bokhandelen idag, må ut og shoppe den imorra!

God helg til deg, og kanskje møtes vi på vikingskipet...Har sååå lyst men litt langt å dra selv om jeg har overnatting oppi dalen der.Får se hva det blir til ;) Jeg er isåfall hu som flyr med en kost ;) Hihi

God helg

Monica Helén said...

Tuuuusen takk for awarden!! =)
Den skal jeg bloggediblogge om..=)

Kleeeems!